Merhaba kizlar..2.bebegime hamileyim..bir kızım var 5 yaşında çok şükür bin şükür..bu bebeğim erkek nasip olursa ins..21.haftada bebeğimin sol ayağı pev dediler önce çok moralim bozuldu anlamadım ağladım bocaladim.sonra sakinlestim..çalışıyorum çalışmak iyi geldi..ama perinatoliji pozisyondan da olabilri dedi bir umut ışığım oldu..sağ ayak normal dedi gittiğim bütün doktorlar..doktor bulduk tedavisini öğrendim.alci ayakkabı süreç vs olacak..çok şükür tedavisi varmis.simdi 27.haftaya geldim doğumum Eylül’de ins..durumu kabullendim..ve isyan etmek yerine daha kötü bir şey yok diye şükür ediyorum..heyecanla oğluşumu bekliyoruz..artık ayagina degil mis kokusuna odaklandım şuanda çok sukur iyiyim.benim agladigim günler hiç hareket etmezdi korkaridm doktora giderdim .düşünmeyi bıraktığımda ağlamayı bıraktıgimdna beri kıpır kıpır…salı günü 25.inde randevum var.1 aydır gitmiyoruz büyümüş olacak inşalah..çok heyecanlıyım