Yok tam kapatıyor demedı sadece kapatıyor dedı her kontrolde ama iyi gözüküyor dedı, henuz hiç kanamam olmadı şükür, ağrılarım biraz var sadece, iyi görünüyor böyle gıderse 38 i zorlarız dedı ama ben yıne de dert edıyorum yapışık olmasa da. Sizinki yapışık mı ne durumda peki