Maviss718 Kızlar 24 haftalık hamileyim bi kaç haftadır hep su gibi akıntım ve beyaz da geliyor yaşayanını varmı doktora sorduğumda hamilelikte artabilir normal dedi ama insan yinede tereeddüt ediyor sizinde oluyormu
Sevvalll42 Maviss718 bende de bildiğiniz su gibi akıntı geliyo beyazda geliyo sizin dediğiniz gibi bi iltihapım falan yok şükür normal galiba hamilelik sürecinde ama su gibi akıntı baya bi iç çamaşırımı ıslatıyor dizinde öylemi
hepoyleolurzaten_ Maviss718 bende 25 haftalık hamileyum aynen beyaz akıntı kanarları su gibi yani bildiyin su öyle geliyor.Acaba suyummu sızıyor yarın doktora gidicem.endişeliyim yakın tanıddık var ikiz hamileydi 5 aylık suyu sızmış bitmiş bebeklerini kayb etmiş benide etkiledi inşAllah su olmaz sizinkide🙁
boraninannesi_ Benim de öyle gebeliğin başından beri beyaz akıntım var ama enfeksiyonum vs yok, şuanda da halen çişimi kaçırmışım gibi akıntım oluyor ama suyum vs normal 26.haftadayım normal sanıyorum ki hele sıcaklarda iyice arttı
Maviss718 hepoyleolurzaten_ inşallah canım ben baktırdığımda doktor normal dedi ama içim yinede rahat etmiyor
Maviss718 Analiz aslında yokda eskiden vardıda şuan yok genelde çocuk hareket edince ayapa kalkınca oluyoe hamilelikte normal heralde
Maviss718 Eda1254 nabacaz böyle anlamadım bende bebişler sağlıklı olsunda gerisinin önemi yokda insan korkuyor
kardelen54 @Maviss718 bende baştan öyleydim ama artık alıştım çünkü Dr kontrollerde bi sorun olsa söylerdi ve bebegimde hareket ediyor hissediyorum hep bazılarında hamilelikte böyle akinti çok olurmuş annem bendede oluyordu derdi hep
serapmusta Maviss718 bende 24. haftadayım 2 gündür bende de öyle oluyor. Baya bi ıslanıyor beyaz gibi akıntı var sürekli değiştirmeme rağmen. Enfeksiyon vardı 20 gün önce falan ilaç kullandım 10 gün boyunca ama geçmedi demek ki diye düşünmüştüm. Normal mi bilmiyorum perşembe günü kontrolüm var soracağım.
serapmusta Maviss718 bugün kontrolde doktora sordum enfeksiyon geçmemiş olabilir dedi tekrar ilaç yazdı. 10 gün kadar ilişki yasak dedi. Ilık suyla yıka sabun veya duş jeli kullanma dedi. Bebeğimin suyu falan gayet normalmiş bi sorun görünmüyo kilosu falan da iyi dedi.