Sbhakcnn ya benimde şuan aynı 33 haftalık hamileyim 2 gün önce sol ayağıma bisey oldu üstüne basamıyorum oetopediden sıra aldım ama ne yapabilir doktor bilmiyorum günü gelince gideceğim sizin nasıl geçti çok zor durumdayım basamıuorım sanki kırık gibi ağrısı var ama basınca oluyo yatınca bi ağrısı yok burkmadım da 😟