huvuuuuff Aleyna48 pozitif inşallah güzelce yükselir benim de 3 gün var kan verdim sonuç bekliyorum ☺️
sutlukahve_ Aleyna48 bence beta değerini takip edin 2000-3000 olunca doktora gidin çünkü şuan gitseniz bile keseyi göremeyeceksiniz ama folik asit hemen kullanmaya başlayın sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Sevvalll42 Aleyna48 bence bekle gitme 6 haftalık olsun öyle git veya 8 haftalıkken git şuan kaç haftalık sizinki
Sevvalll42 Aleyna48 en son adet tarihinizi girin ayarlar kısmından uygulama gösteriyo siz söyleyin ben bakıyım en son ne zaman adet gördünüz
Teacherr Sclemr evet ben de perşembe günü gideceğim. Oğlumda da adete beş gül kala 117 cıkmıştı betam. Değişiyor
Teacherr Sclemr oğlum 6 haftalıkken duymuştuk kalp atışınıııı ama iki jafta önden gidiyordu belki ondandır 🥰 bu sefer ben de cok meraktayım bakalım perşembe ne göreceğiz😅