5 haziran son regl tarihimdi, 16-17 haziranda yumurtlama dönemime 2 gün kala birlikteliğim oldu. 3 gündür pembe akıntı, hafif kasık ağrılarım oluyor. (Daha önce hiç pembe akıntım olmadı) Döllenme olduğunda pembe akıntı olabiliyormuş diye okudum. Sizce hamilelik ihtimali olabilir mi?