Sevinemiyorum anneliğime 2. Kez anne olacağıma bu duyguyu tadacağıma. İkili taramamda sorun yokken detaylıda (2defa girdim) bebeğimin burun kemiğinin kısa olduğunu söylediler. Buda down sendrom olma ihtimali yönünde dediler ama tek bulgu bu diğer ense kalınlığı vs hepsi gayet normal. Fetal dna dehasa pahalı hem doktor aldırmayacaksan boşuna yaptırma dedi. Amniyosentezi de önermiyorum bebeği kaybedebiliriz ne kadar profesyonel ellerde yapsa bu böyle kaybetme riski taşıyoruz dedi. Ben down sendromlu doğacak diye çekinmiyorum ama etrafımda sevinecek çok insan var bunu biliyorum. Ya diyorm ona yetemezsem ya birgün oflarsamda rabbimin zoruna giderse ya bana bişey olursa ona kim bakar benim kadar sevip koklarlar mı benden eksik büyürse diye kendimi yiyip bitiriyorum