Tazeanne123456 Merhaba, 7+3 günlük hamileyim. Ultrasona fotoğrafına göre Instagramdan ücretli 3 sayfaya cinsiyet tahmini yaptırdım. Her annenin gönlünden geçen bir cinsiyet vardır elbet. Bu teoriden anlayan birileri var mı ![https://mutluresim.com/images/2024/06/21/zaimxC.jpeg%0Ahttps://mutluresim.com/images/2024/06/21/zai2CG.jpeg]
gizemSA Tazeanne123456 niye bu kadar merak ettiniz ücretli sayfalar falan 3 tane ne gerek.vardi onlara ödeyeceğiniz ücreti bebeğe yatırsaydiniz keşke bi 7 hafta daha bekleyip öğrenirsiniz aslında kim ne derse desin yanılma payı çok.buyuk ki ultrasonda doktorlar bile yanılıyor
Fundaaaaa Tazeanne123456 soldaysa erkek sağdaysa kız diyorlar iki oğlumun ultrasonu aynı böyleydi solda 🥲
Fundaaaaa Tazeanne123456 bebiş sol aşağıda ramziye göre erkek 🙂↕️ dediğim gibi 2 oğlum var ikisi de böyle solda şuan 3. Sağda duruyor yarın kontrol var bakalım gösterecekmi kendisini 13 haftalık oldu kız ise yöntem doğru erkek ise Buda yanlış 😁🙈
Tazeanne123456 gizemSA ilk bebeğim çok sabırsızlanıyorum. Başkası yapsa kınacağım şeyi ben yaptım maalesef 🥹 sağlık olsun her şeyden önce parası da helali hoş olsun napalım. Aynı deneyimi yaşayan kişilerden bilgi almak istediğim için postu açtım
Fundaaaaa gizemSA yazarım tabii korunurken süpriz bir bebek oldu önceliğimiz sağlıklı olması o kadar hastalık türedi ki sonrası da içimizden bir kız geçiyor inşallah 😍🥹
Aynuranneoluyor Fundaaaaa fundaa ya benimm 
Fundaaaaa Yprkk Bu şekilde bebek nereye yerleştiyse diyorlar amaaa şimdi kuzenimden resim geldi bebek erkek ama sağda 😂😂 yalan yalan hepsi yahu