EceNaz26
Benim dün gece 2 de başlayan 3 buçuk gibi düzene giren sancılarım vardı. En son saat 5 te 3 dakikaya bir sancım vardı. Dinlenince geçmiyor yatırmıyordu bile. Ama gel gelelim hastaneye gidelim diye çıktığımız da yolda birden sancılarım kesildi ve nstde hiç sancı çıkmadı 🤦♀️ 15.00 da randevum vardı doktor 1.5 cm açılmam olduğunu söyledi ama sancılarım yine yoktu. Ama saat 18.00 dan beri yine sancılarım var. Bu sefer çok düzenli değil. Ve hastaneye gidince geçtiği için şimdi ne zaman gitmeliyim kafam o kadar karışık ki