Dlnacl Kızlar bebegım 34 haftada doğdu bugün tam 23 günlük sütüm yetersiz kalıyor mama aldım ama sma optipro 1 numara . Herhangi bi sakıncası olur mu aramızda hemşire vs veya bilgisi olan varmı
Galya15 Dlnacl onun için üstünde yazıyor prematüre diye ama bebek 2.500 altındaysa benim kızımda 35 haftalık doğmuştu 2.500 den sonra 1 numara kullanmaya başladık