Ben 18+2 deyim. Bebeğim son kontrolde bayram öncesi hafta kendini göstermedi. 20-22 haftalarda detaylı ultrasonum var. Detaylı ultrason sonrası gel muayeneye dedi doktorum. Bende cinsiyeti çok merak ediyorum acaba beklesem mi detaylıyı yoksa gitsem mi? Siz olasınız ne yapardınız ? Özel hastaneye gidiyorum fiyatlarda malum biliyorsunuz o yüzden kararsız kaldım verdiğim para yine boşa gitsin istemiyorum