Kızlar bugün bir çarşıya çıkalım dedik annemgille,kardeşim falan ama burnumuzdan getirdi. 2 adım gidip oturuyor. Elimi bırak gidiyim diyor. Daha 2 yaşında neden böyle. Bende çarşıda sinir krizi geçirdim kendimce. Biraz kızdım ama ne fayda anlamıyor. Eve gelene kadar anam ağladı. Neden böyle anlamıyorum sizin de böyle mi. Bu durumda ne yapıyorsunuz? Son çare dışarıda yapmadığım şeyi yaparak telefon verdim eline. Kendime kızıyorum ama kızım da böyle ben ne yapmalıyım. Birde 9 haftalık hamileyim