sarikiz1 Kızlar soğuk soğuk terliyorum balkonda esen yerde oturuyorum yinede ter basıyor sürekli sıcak basması 39+2 deyiz ara ara sancı var ama düzensiz benim gibi olan varmı doğum belirtisi olabilir mi
Scelikler sarikiz1 39+1 benide sıcak basiyor aksine duşa gir bi biraz kendini dinle doğum olduğunu düşünmüyorum ama bende artık her belirtiye doğum habercisi gibi yaklaşıyorum😂
Samberf sarikiz1 doğum bu değil ama bu haftalarda merdiven çıkın bol bol yürüyüş yapın yani daha rahat geçer doğumunuz
gizemSA Dogumuda hızlandırmak kolaylaştırmak istiyorsanız merdiven inip çıkın cömelerek yer silme pozisyonundan harek4t edin