Songul9797 Merhaba ben ilk hamilelegimi kimyasal yaşadım . Ne yapmam gerekiyor . Bilgisi olan başından geçmiş olan varsa bilgilendirebilir mi acaba
iremmmm59 Songul9797 merhaba bende geçen ay kimyasal geçirdim, beta değerim normale inene kadar ilişki yaşamadık normale döndükten sonra normal hayatımıza devam ettik
Senmsii Songul9797 Birşey yapmana gerek yok canım beta sifirlandi ise korumasız ilişkiye devam edebilirsin. Eylulde kimyasal gebelik geçirdim Kasım ayında 1 aylık hamile.oldugumu ogrendim şuan 34+3 olduk şükürler olsun. Darısı başına 🙏
Songul9797 Senmsii Rabbim tek nefeste kurtarsın kucağına almayı nasip eylesin hayırlı evlat olsun inşallah 🤲🤲 bana da dua eder misin canım Rabbim dualarini kabul eder . Bizede anneliği yaşatsın güzel Allah’ım 🥹🥹🥹🤲
Senmsii Songul9797 Dualarımızdasınız hepiniz canım Allah anne baba olmak isteyen herkese bu sevinci yaşatsın umarım en kısa sürede güzel haberini alırız 🙏