Melliisaa Öğlen kırmızı sümüksü bişey geldi kızlar ama nişan mı yoksa dün çatı muayenesi etkisinden mı bilmiyor kasıklarımda adet sancısı var hastaneye gitsem doktorum yok özel takipliyim sizce beklemelimiyim yaşayanlar naptınız
Kardelenlinam Melliisaa çatı muayenesiyle alakalı zorlanmıştır eğer aradan zaman geçtikten sonra düzenli sancılarını olursa doğum belirtisi bende sabah çatı muaynesi olup akşamına doğurmuştum
Melliisaa Kardelenlinam aaaayyyy 5 6 fakıka da bır geliyor sankıııııııı 😂 2kere hesapladım biraz daha takıp etcem bismillah 😂
4949zilanerturk Melliisaa Kız ben de 37+1 oldu 2 gün önce tuvalette peçeteye böyle kahverengiye yakın hem de kırmızı gibi leke geldi adet sancısı gibi geliyor şu an bana Kasıklarım ağrıyor Belim ne yapacağım bilmiyorum Bir de hiç durmuyor sancılar😅
Melliisaa 4949zilanerturk aynen bende de öyle dur heycan yaptım arıyım senı dicektim 😂😂😂 ne zaman sen catı muayenesi oldun
4949zilanerturk Melliisaa benim kafam çok karışık ya hastaneye de gitmek istemiyorum suyum gelmeden nişan mi değil mi onuda bilmiyorum
4949zilanerturk Melliisaa daha çatı muayenesi de olmadım senin dokturun yokku ara sor.bana da soylersin😅