Merhabalar,
Bugün 34+0 dayız. Bugüne kadar hiç sancım ağrım olmadı. Hatta dün bundan şikayet ediyordum burda “aynı gün anneleri vajinalarında baskı sancı vs hissediyorlarmış benim kız doğmayacak sanırım” diye. Bugün şöyle bir güncelleme geldi. Karnımın sağ tarafından bıçaklanıyorum. Yani 6-7 kere filan oldu. 40-45 saniye kadar sürüyor. Aynı anda 4-5 bıçak sanki içimde yukardan başlayıp sok çıkar şeklinde aşağı kadar kesiyor beni. Bu sırada kasılma hissetmiyorum ama. Bebeğin hareketleri devam ediyor. Sadece saf bir acı çekiyorum sonra geçiyor. Doktoruma yazdım ılık duş al ve uzan. Geçmezse gece doğum katına gel, hafiflerse de sabah yine bana bir uğra dedi. Mesajlarda normal olabilir böyle şeyler deseydi daha iyi hissedecektim sanki. Böyle biraz stres oldum. Ne düşünüyorsunuz yaşadınız mı böyle bir şeyler? Yalancı sancı dedikleri bu mu acaba? Hep aynı tek taraftan kasılmasız olması doğal mı?