Merhaba kızlar 6 sene sonra ikinci bebegımi beklıyorum su an 8 haftadayız benım normal doğumda travmalarım çok oldu iri bebek olduğu icin doğurtmadım kordonu boynuna dolandı ve yoğun bakımda falan yattı sımdı kendı istegımle sezeryan olmak istiyorum yanlış mı yapıyorum sezeryan olan anneler süreç nasıl çok mu zor sonrası falan yardımcı olurmusunuz