Nesli2101 detaylı için rapor almaya gerek yok ki, sekretere rica ediyorsun ben detaylı için randevu almak istiyorum diye, o senin girişini yapıyor sistemden, sonra radyoloji sekreterinden randevu alıyorsun. Sabah saat 9-12 saatleri arasında yapılıyormuş detaylı ultrason ve çok yoğunluk oluyor dendi bana, ben o yüzden 1 ay önceden aldım sıra, kenarda dursun ☺️ 5 dakika kadar sürüyormuş ve 22. haftanın sonunda alıyorlarmış detaylı için, erken ya da geç olmuyor.