_yeni1tazeanne_ Kızlar kasıklarımda daha çok sağ kasık tarafımda oluyor sanki orda bişey toplanıyormuş gibi oluyor sonra bebek kendini topluyor sancımı bu başka bişey olabilir mi kontrole gittiğimde doktora sorucam da bu iki gündür fazlalaştı bu olay merak ettim
Deniz_mina _yeni1tazeanne_ kendini top gibi yapıyordur benimkide çok yapıyor onu 35+1 olduk maşallah çok hareketliler
_yeni1tazeanne_ Deniz_mina Maşallah sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏼 inşallah öyledir kasıklarıma ağrı giriyor en sonunda da neyin nesi anlamadım
Deniz_mina _yeni1tazeanne_ bazen bende de oluyo sürekli idrara çıkma falan pazartesi randevum var 3.gebeliğim bu kızımla arasında 1 yaş var sezeryan günü verir mi bilmiyorum son zamanlar artık sağlıkla kucağımıza alalım da bu ağrılar da geçer 🤲
_yeni1tazeanne_ Deniz_mina Maşallah Allah bağışlasın salı da benim son zamanlar ya ondan oluyor demekki bende aynı geceli gündüzlü saat başı tuvalete çıkıyorum normal gözüküyor dedi bana en son gittiğimde bakalım şimdi ne diycek tabikide en önemlisi o zaten yeterki sağ salim sağlıkla gelsinler
Deniz_mina _yeni1tazeanne_ bende 32 haftalıkken gittim baktı gelişimi güzel dedi ertesi hafta tekrar çağırdı gebelik şekeri için takip ediyordu tokluk istememişti dahiliye doktoru onu takip ettim tekrar gittiğimde dahiliyeye gönderdi bayramdan sonra randevu al gel dedi randevusuz 36. Haftadan sonra bakılıyor bakalım ne dicek erken doğum riski de var sağlıkla gelsinler
_yeni1tazeanne_ Deniz_mina amin zamanında sağlıkla gelsinler benimde suyum fazla üç hafta sonra gel demişti bu sefer ne diycek ne olcak merak içindeyim 36 yı geçsek yine iyi gelişimlerini hemen hemen tamamlıyolar hiç değilse Herşey gönlümüzce olsun inşallah 🤲🏼💞