H-ckerana Daha önceden hiç orjinal güneş gözlüğü kullanmadım.Kullananlardan marka model önerisi alabilir miyim?Kapalı uzun zayıf yüzlü sayılırım 😁 Ona göre gittiğimde mağazalarda o modellere yönelirim onlinedan da araştırmış olurm.
RBurcu Ben de kapalı ve zayıf yüzlü biriyim Rayban falan da var bende ama yüzüme yakıştıramıyorum O yüzden USPA aldım küçük zarif yüzüme tam oluyor Bu markaya bakabilirsin 🌼