39+1 deyiz . Bugün biraz sancım var bel ağrısıyla birlikte.ilk bebeğim korkularım hat safhada. Yalancı sancı mi yoksa artık zamanimi kararsızım.
Suyum gelirse doktora hemen mi gitmeliyim ?
Kafam da çok fazla soru var .
Rabbim sağsalim doğmasını kucağımıza almayı nasip etsin bebeğimizi. Duanızı eksik etmeyin bnde sizlere bol bol dua edicem 🙏🌸