Feyzamali33 Kızlar 19 haftalık olduk bugün ben hareket hissetmiyorum 3 hafta önce gitmiştim en son postlara bakıyorum çoğu kıpır kıpır yazıyor çok endişe ediyorum kızlar ya salı günü kontrolüm var
Aylaa123 Feyzamali33 20 haftaya girdim ben net hissediyorum ilk gebeliğim ama endişe etmenize gerek yok ilk gebeliğinizse 22 . Haftaya kadar hissetmemek gayet normal her bebek bir değil her bünyede bir değil kilo durumu varsa ondanda hissetmiyor olabilirsiniz zamanı geldiğinde hissedersiniz