AlyaDerin21 Eceatar evet cnmm örtü atıyor üstüne eldiven de jel de kullanılıyor gerçekten de korkulacak bişey değil, ama Doğum yaptığım zaman ebe açıklığımı kontrol ettiğinde o kadar cnm acımıştı ki o kadar çok ağladım ki, ama sanırım ebe beceremiyordu aynı gün doktorum da iki defa kontrol etti o kadar acımamıştı ama varya ebe kontrol ettiğinde öldüm resmen çok ama çok canımı yakmıştı hüngür hüngür bağıra bağıra ağladım ama benden çok özürdiledi oda çok üzüldü😔 elimi falan tuttu yanağımı okşadı.🥺🥺☺️
Eceatar AlyaDerin21 ya kıyamam . Ebeler biraz sert davranıyor doktorlar kadar narin davranmıyor malesf 🤷♀️
Nalangocen Bende bugün oldum kızlar korkmayın yani abartılacak bişey yok acısa bile acısı öyle devasal bi acı değil 1 dklık birşey
Eceatar seyma281015 ya içimden geçiyor aslında ama net birşey söylemedi benimde hiç bir bilgim yok acaba bir ortopedi doktoruna mı danışsam bilemedim ki .
Bskrt Eceatar eldiven takıp jel sürüyor, eğer yanma falan varsa da ışığı yakıp içeri doğru bakıyor 😁 Örtü veriyo bana ama örtmüyorm 36 haftadaym 5 kere çatı muayenesi oldm alıştm artk, yarın yine olucam 🤦♀️
Bskrt Eceatar korkulcak hiçç bşy yok ebe de yaptı bana doktor da, ikisinde de hiç acı falan hissetmedm. İlişkide bile daha çok zorlanıyordum, bunda çatala oturduğmz için iyicr açılıyor vajina zorlanılmıyor
Eceatar seyma281015 içime iyice kurt düştü şimdi . Normal Doğumda kırık olursa ne oluyor ki . Ay kusura bakma çok soru sordum galiba 🤦🏻♀️
Bskrt Eceatar kayınvalidemn doğumda çıkmış kalçası kaç yıl topallayarak yürümüş, ağrısı da çok oluyormuş ve bacağı kısalmış teki Ameliyat oldu şimdi protezli
Bskrt Eceatar bence ortopedistle görüşmek gerek, sağlıklı kişilerde bile kuyruk sokumunda eğilme çatlama olabilşyor normal doğum sırasında
seyma281015 Eceatar başlı başına bir problem hemde . Kolay mı normal Doğum yapmak canım bak gözlerinde problem olan insanlara bile önermiyorlar. Kaldı ki sende kalçada platin var. Amacım kesinlikle içine kurt düşürmek değildi. Bir yanlışın içindesin ve gereken araştırmayı yapmamışsın
svmeybgl Eceatar ben yaklaşık 2 saat önce acilde eşimin kadın Doğum asistanı arkadaşı tarafından oldum zira kendi doktorum yapmıyordu iyi ki Olmuşum . 39+0 ım Korkulacak birşey yok hiç acı hissetmedim diyebilirim . Eldiven taktı jel sürdü ve üzerimde örtü vardı sadece bir kez baktı iki parmağını sokup kontrol etti daha da bakmadı bile
Nurtuanatusem Eceatar eldiven takiliyor ama.ortu yok ozel hastahanede yaptrmistim ilk hamilelgimde dgerleri sezeryan oldgu icin bakmalarina gerek olmayinca bakilmiyor.zTen korkmayin jel falan surulmuyor.
Nurtuanatusem Elifff77 doktorun cagrmadiysa dogumun baslayinca canim az kalmis zaten dguma ins sag salim alirsin kucagina
svmeybgl Eceatar bebek hareketlerinde azalma vardı hissetmiyordum . O sebeple gittik bebeğimiz biraz da iri olunca konuşurken Çatı muayenesi olmadığımı söyledim kendi doktorumun yapmadığını . Aklımda kalmasın diye doktor hanımda sağolsun yaptı . Bebeğin gelmeye niyeti Yok sezaryan gözüküyor bana