Esr34 Regl günüm 9 gün geçti bugün gittim kan tahlili yaptırdım 1.20 çıktı sonuç doktor da rahim de kalınlaşma var dedi. Adet söktürücü verdi. Şimdi sorum şu böyle olup hamile olan varmı ?
newmomB Esr34 ben yaşamadım ama geç döllenme diye bir durum yaşayanlar var canım istersen ilaç kullanmadan önce biraz daha bekle
idolice Esr34 Tatlım kalınlaşma zaten rahmin gebeliğe hazırlığı demek de olabilir kafam karıştı doktor niye söktürücü verdi ki❓😳 Bence biraz daha bekle kullanma bi daha yap kan testini inşşallah istediğin gibi sonuçlanır 😇
Hulyarsln Esr34 şuanda hamile değilsiniz adet döngünüzde eğer döllenen yumurta varsa hazırlanan ortama tutunur rahimde! Ama sizde döllenme olmamış o yüzden bir sonraki periyot için o kalınlığın gitmesi ve regl olmanız lazım !
Cemsalim Esr34 gebelik yok dediyse muhtemelen kimyasal gebelikti benim adetim 10 gun gecmisti kanamam basladi 8 gun surdu degerim sifirlandi yani bebek olsa derdi ki dgeriniz com dusuk zaten
Kubrakuzey 9 gün için 1.20 çok az muhtemelen kimyasal gebelik yaşıyorsunuz kimyasal gebelikte kese görünmediği için doktor da bu değerle tam teşhis koyamaz testi daha erken yapsaydınız muhtemelen değer daha yüksek çıkardı değeriniz düşüşe geçmiş olabilir gerçekten kimyasal gebelikse kanamanız çok sürmez başlar Rabbim tez zamanda hakkınızda hayırlısını versin inşallah🙏🏼🙏🏼
newmomB Hulyarsln dediğim gibi ben yaşamadım ama burda oran aynı böyle negatif olup sonradan geç döllenme yaşadığını söyleyeni gördüm
Malatya44 Esr34 benimde geçen ay öyle olmuştu. Doktor bebek yok dedi iki gün sonra zaten adet olmuştum
MunireSavk9 Bana yok hamile degılsin dediler bir ton hap verdiler ben ne yaptım kullanmadım duan 5,5 aylık aylık hamileyim şükürler olsun ümidini yitirme geç döllenme de olabiliyor 🙏
Esr34 MunireSavk9 bende kullanmadım ilaçları guvenemedim birkaç gün daha geçsin gidip tekrar test yapcam. Sağol canım bir oğlum var zaten hayirlisiysa bir tane daha olsun inşallah 🌻
Arzumm Canim ben asilama yaptirdim ve 12 gun sonra beta verdim 1.20 cikti ve adetime 3 gun vardi ve dr buyuk bi ihtimal adet olursun dedi ve tam gunumde adet oldum
Esr34 Arzumm ama benim 12 gün geçti hala regl olmadım. Hormonlardan kaynaklı olabilir dedi doktor. Ama düzenli regl olan biriyim en fazla 2 gün gecikir. Ben gidip yarın tekrar tahlil yaptircam gönlüm rahat değil çünkü o yüzden ilacı da kullanmadim