Nirgul Merhabalar,aranızda böyle durumla karşılaşan oldumu hiç? Bu gün doktora gittim bebegin kalp atışı dakikada 87 vuruyor, doktor haftasına gore uyğun değil ,6+1 haftalık değilde 5+6 haftalık gebelik gibi, 1hafta sonra gel bakalım dedi:(
Yeniyeniden Nirgul ben 6 haftada duymadim 7 haftada gördüm dinleyemedim 8 haftada çağırdı daha yeni bakacaz
Guzelgunlerrr Nirgul benimkide 6+3 de dakikada 55 atıyor çok korkuyorum bende doktor bu şekilde dayanamaz dedi inşallah sağlıcakla kavuşuruz bebeklerimize :(
Nirgul Guzelgunlerrr inşallah canım,bana doktor dedi bir hafta sonra gel bakalım durum yine aynı olursa ilerlemiyorsa alırız dedi