Beyzanur_42 benim ikinci gebeliğim ama ilkinin üzerinden çok zaman geçti o yüzden tekrar almaya başladım her şeyi. Büyük olarak sadece beşik aldım. Kıyafet 0 3, 3 6, 6 9 olmak üzere 7 8 zıbın 4 5 tulum takım karışık bi şekilde aldım. Çantası alt değiştirme örtüsü tarağı vs bayağı şey aldım. Kendim için de nerdeyse her şeyi tamamladım. Ben biraz erkenciyim. Ama çantayı 32 den sonra izne ayrılınca ancak hazırlarım galiba