Kızlar 36+4üm. Bugün kontrolüm vardı. Sabahtan beri ishalim 2 kez çıktım midemde bulanıyor. Söyledim yarında devam ederse hastaneye git dedi. İdrar testi yaptı enfeksiyondan şüphelendi. Bebekte doğum kanalına girmiş dedi ama daha 3-4 haftası var dedi niyeyse ebe. Ben yurtdışında yaşıyorum burda ultrason yok eliyle muayene ediyor mezureyle ölçüyor karnımı o şekilde anlıyor. Ama neye göre 3-4 hafta daha var dedi anlamadım. İshalden dolayımıdır nedir karnımda çok ağrıyor