Esraaakklll kanama yasadiysan ve kanamadan sonra gebelik testin pozitifse yasadigin kanama implantasyon yani yerleşme kanamasıdir adet değildir. Adet demek olgunlasan yumurtanın dollenmeden rahimden atılması demektir. Tabi bu olay olunca rahim kasları da atılıyor ve bu kaslar ancak bir ay içerisinde bebeğe bakabilecek duruma geliyor. Adetin ne demek olduğunu bilmiyor olabilirsiniz asla yargilamam ya da yerleşme kanamasından da bi haber olabilirsiniz. Ama artık hepimizin elinin altında arama motoru var. Eğer seni tatmin edemesiysem, adet ve gebelik hakkında detaylı bilgiler var araştırıp bulabilirsin.
@Senamstf
@Ruhsar35