BuketErkan Bende birşey sorsam normalde sata göre 7+6 yım ama bebek 5+6 da kese var bebek var kalp atışı zayıf şeklinde duyuldu. Sizce normal mi herşey
BuketErkan SSultaann hayır daha öncede gittim bir sıkıntı yoktu yani birşey demediler sadece kese vardı hep