Sat 19 Mayıs. Ben adetime üç gün kala test yaptım çok aşırı silik çıktı. Gün iicnde akşam tekrar yaptım erkenci test bu arada ikisde. İlkine göre daha belirgin çıktı. İki gün önce tekrardan test yaptım son olarak onda çok belirgin iki çizgi çıktı. Son yaptığım adetimden bir gün geçti. Bugünde özel hastaneye gittim hafif kahverengi lekelenme Kerim oldu bu süreçte. Tabiki kese görünmedi. Kan aldılar beta değerim 342 küsur çıktı. Doktor tekrar salı günü gelmemi söyledi kan vermemi söyledi . Daha bundan 5 ay önce bir düşüğün oldu . Onda da sürekli kan verdim düzensiz beta artışı soncuu düşük oldu. Sonucu böyle görünce içime bir korku girdi. İlk testi yapalı bugün tam bir hafta oldu. Bir hafta sonucu değerim 342 küsur