Bugün biraz hareket ettim ve biraz kasigim ve belim ağrıdı ama uzanınca geçti sonra işlerime devam ettim akıntım geldi peçeteyle kontrol edeyim demiştim böyle turuncumsu geldi ama sonra tekrar kontrol ettim gelmedi bsiey bu sizce normal mi endişe ediyorum