Kızlar dünden beri adet sancısı gibi karnım ağrıyor bebişte çok hareketli kendini oraya buraya dayıyor devamlı sanki her an adet olacakmışım gibi bi his var ilk gebeliğim olduğu için anlayamıyorum da hiç bişey aynı haftalarda olup aynı şeyleri yaşayan var mı? En son 35+6da görünmüştüm doktorum izinde geldiği gün randevum var 37+3te 3 gün var