Merhaba güzel anneler nasıl geçiyor günleriniz son 80 günüm kaldı sıcaklara denk geldik 🤦🏼♀️ Allah nasip ederse eylülün 10’u doğum diyor doktorum bebek kıyafetlerini genelde hep uzun kollu tercih ettim kışa girerken doğacağı için sizce kısa kollu ve askılı şeylerde almalı mıyım önerilerinizi bekliyorum