Ya arkadaşlar sızde de oluyor mu normal mı, 3 aylık hamıleyım her ay regl tarıhıme 10 gun kala klasık regl belirtilerim başlıyor kasık ağrısı sıvılcelenme bacak ağrısı regl olmam gereken tarıhe 9 gün var yuzum tanınmıyor bacagım ayrı ağrıyor hamileyken korkuyor da ınsan bide doğuma kadar böyle mı oluyor bu