Kızlar selam 35+3 teyim bebeğin kilosu 3200 kg yüksek ihtimalle iri doğum yapacağım fakat bugün doktorum dedi tokluk şekerini ölçelim yemekten bir saat sonra eğer 140 üzeri çıkarsa bebeği etkilemiştir ondan kilo alıyordur aklıma çok takıldı bu durumu yaşayan varmı acaba? Şeker yüklemesi de yaptırdım bir sorun çıkmadı başka bir rahatsızlığım da yok. Bende iri doğmuşum vebeğin kilosu annesine benzer genetik olarak demişti doktorum kilolu bekliyorduk ama bu sefer baya önden gitmeye başladı. Başından geçen varsa bilgisi olan fikirlerinizi merak ediyorum