Meddythemama sen yine de doktorunla iletişim kur zümrem her doktor bu riske girmez ama 32 haftanın içinde sıkıntı olmaz dedi doktorum. Bide sömestr yanmıyormuş zümrem okul memuruma sordum çalışabilir raporu alırsan yanmaz dedi doktora da biz yancak diye geç alalım raporu dedik doktor da olur mu öyle şey sömestrı da aktarmak zorundalar dedi 🤷🏻♀️ Arap saçı gibi bişey 🤭