Aaa aaaa ben deliricem arkadaşlar artık bu fiyatlar bebek eşyalarında özellikle nedir böyle üzülsem mi ağlasam mı bilmiyorum 20+6 olduk erkek cinsiyeti hala bişey alamadım herşey gereksiz pahalı bebek eşyası dediğin kısa süre kullanılacak bişey ama gram altın gibi değerli 180 TL den başlayan tek bir zıbın olur mu hastane çıkışları zaten 10 parça 700 den kapı açıyorlar iki parça kumaş ya biberon 400 den başlıyor pişik kremi bezi eyvah eyvah mama sandalyesi 4000 bine var sanki içine oturunca çocuğu tatile çıkaracak Beşikler zaten pahalı helede 6 aydan fazla kullanılmayacak olanlar pusetler bebek arabası fiyatında napicaz ya kimse.anne babaları düşünmüyor