Herkese selamlar kızlar, çift taraflı çikolata kistlerim olmasına rağmen çok şükür tedavisiz hamile kaldım şu an 2 aylık olduk. Doktorum hamilelikte bir soruna sebep olmaz dedi ama çikolata kistiyle hamilelik geçirenlerin tecrübelerini merak ediyorum süreçleriniz nasıl geçti bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza aldınız mı?