Arkadaşlar benim lohusalıkta olan kanamam 15.gunde bitti zaten 15 güne kadar az geldi damla damla su an 38.gundeyim 3 4 gündür yoğun bir şekilde kanamam var lohusalık kanaması mi yoksa adet dönemim mi başladı anlayamadım basına böyle bir durum gelen oldu mu