Merhaba bende dün öğrendim 5 haftalık gebeyim :) öğrenir öğrenmez ağlamaya başladım dünden beri durup durup ağlıyorum. Başım çok ağrıyor ve dönüyor ayakta çok duramıyorum. Bu ilk bebeğimiz . Ve ben ne yapacağımı hiç bilmiyorum aşırı heyecanlıyım ve paniğim:( ne yapıcaz ya kızlar ?? ne ara büyüdükkkk :’(