Hanımlar konuyla çok alakası yok ama nerdeyse bir haftadır sancı çekiyorum 38+3 oldum bugün nstde sancı çıkıyor ama doktor pek önemsemiyor sanırım karın bölgem aşırı kasılıyo kasıklarımdan belime doğru çok fazla sancı vuruyo durdurmuyo yaşayan oldumu bu durumu