Ebuuu0 ben kargoyla gönderdim onaylandı elden teslim olucak diye bir şart yoktu zaten Ankara’ya gönderilmesi isteniliyor ya da Ankara’ya elden verilmesi.. ama benim bir sorum olacaktı tek başına sınava girmeli gibi bir kutucuk vardı ve ben parantezini okumayı gözden kaçırıp onu işaretlemişim Ösym bunu da eklemiş başvuru formuma ama sorun olur mu? Çünkü o kutucuk başka özel durumu olanlar içinmiş 🥴