36 haftada nst de hafif sancılar çıkıyordu Dr 24 haziran alırım bebeği dedi 3 gündür de hafif sanci ve kasılmalarm var Dr um pazartesi başlayacak işe o yüzden hiç gitmek istemiyorum başka Dr ameliyat etmesin diye başka belirti yok sorun olur mu acaba beklememin