Aysegulll_37_annelikk Kızlar karnınız büyüdüğünde genital bölgeyi nasıl ve neyle alıyorsunuz 19+4 uz ben karnım büyüdükçe zorlanacağı mi düşünüyorum
mervemurat16 Aysegulll_37_annelikk ben hep ağdaya gittim doğumu tetikler diyen var ama hiç öyle birşey yaşamadım şükür
Hulo2105 Aysegulll_37_annelikk kuaföre gidiyorum ağdaya. 1-2 kere jilet denedim ama olacak gibi değil daha kötü oluyor ağdayla kıl çıkmıyor resmen
gayesblog mervemurat16 doğumu niye tetiklesin insanlar saçma sapan konuşuyor 😅 napalım almayalım da örelim mi 🤣🤣
sarikiz1 Aynayı koyup hallediyorum valla zaten çok yok lazere gidiyordum şimdi olanıda jiletle hallediyorum
sarikiz1 Aynayı koyup hallediyorum valla zaten çok yok lazere gidiyordum şimdi olanıda jiletle hallediyorum
azracan20 gayesblog Allah seni napmasın 🤣🤣🤣🤣 valla hiç bişey olmuyor ağdayla korkudan eğer kasları uyarırsa yoksa doğum öyle ağdayla başlayacak bişey değil 😂😂
iiliya12 gayesblog ağda tetikliyor evet kasılmalar yaşattığı için herkeste durum aynı olmayabilir başka etkenler de olabilir muhakkak ama kuzenim 7 aylıkken yaptrdi ertesi gün doğumu basladi
Aysegulll_37_annelikk Hulo2105 bende normalde agdayla alıyordum hamile kalınca bıraktım vücudum hassaslasmaya başladı jiletle alıyorum oda çok kötü oldu mahfetti iyice olack gibi değil
Drfatma Ben de 25 haftayım jiletle alıyorum diğer bölgelerim için lazere gitmiştim, eşime sen alırsın artık ben alamıyorum dedim tabiki dedi 😅🫠
Deniz_mina Drfatma doktorların bazıları son aylarda ağda önermiyor bende ilk kızımda ve bunda jiletle yapıyorum son ayıma girdim göbeğim büyüdüğü için mecbur eşime söyledim o yapıyor sağolsun 😂😊
Mesen Aysegulll_37_annelikk gerçekten çok zorlanacaksınız egilemiceksiniz goremiceksiniz 30 haftaya kadar bir şekilde aldım zorlanarak evim merkeze uzak kuaför sıkıntısi yaşadım ama bu süreç sonrası mecbur kuaföre gidip ağda yaptıracağım neyseki diğer bölgelerimi epilasyon ile alabiliyorum kuaför yakınsa şimdiden ağdaya gidin derim en azından seyrelme oluşur jiletin ölü derisi temizlenir
Aysegulll_37_annelikk Mesen aynn zaten jilet illletine bikere bulastimmi çok kötü oluyor ağda dan çok memnundum ben aciyodu ama