Merhaba kızlar yeni bir post açmayalı çok olmuş gibi geldi sohbet etmeyi özledim sizlerle🤭 ve bı kaç sorum var sohbet amaçlı 🥹
Bugün 33+4 olduk artık son haftalar hiç geçmiyor gibi geliyo bana doğum stresi de kapladı sizde durumlar nasıl bilmiyorum bende böyle 🤭 bel ağrısı arada sancılar başladı.. Ve 3-4 gündür sanki bebeğin hareketleri yavaşladı gibi neden olduğunu anlamıyorum hareket ettiği anlarda iyice ediyo ama durduğunda da bir kaç saat hareket etmiyor buda beni tedirgin ediyor korkuyorum kordon dolanmasindan başka şeylerden bir iki gün çok hareketliyse diğer iki gün yavaş 🥹
Ve sizde durumlar nasıl bilmiyorum ama bende hıçkırıkları da çoğaldı günde 3-4 kez 5 dk falan hıçkırıyo en çok yemek yedikten ve su içtikten sonra acaba normal mi🥹🙉
Sizde durumlarınızı hallerinizi bu şekilde yaşayanlarıniz varsa yorumlarınızı yazarsanız sevinirim 🥰❤️