Çok normal benim de öyleydi. 12-13. haftadan sonra kesildi bulantılarım. Ben de kusmadım hiç ama sürekli bulanıyordu. Doktor bulantı için prilam dr miydi neydi ismi öyle bir ilaç verdi. Bir ara sadece onunla yaşadım çok kötüydü. Zencefil ekstratlı doğal bir ilaç. Zencefil de öneririm. Tuzlu şeyler de çok iyi geliyordu bana. Yeşil elma erik vs tuzlayıp yerdim. 2. trimestere geçince öyle rahatladım ki anlatamam 😂 Parol bulantıya yaramıyor bilgin olsun