Rabia_minnak EA94 ben ekole gittim muayenelerimde ama devlette doğum yapmak istedim 41+0 haftalığız gelmek bilmedi bebeğim😂 ekol bir ay önce bana Doğum ücreti 35 bin dedi
Azra8Engin EA94 su hospital dr murat beyde doğum yaptım. Muayene 965 nst 300 doğum ücreti 22500 kart olursa %5 daha ekliyorlar
1mucize1 EA94 Tahir Bey’le doğum fiyatını konuştunuz mu acaba ücreti nedir içerisinde neler var bnde ona gidiyorum şuan için birşey konuşamadım da
1mucize1 EA94 benim de 1 ay sonra birdhaki randevum öğrenince yazar mısınız buraya da sizin kaç haftalık şu anda
1mucize1 Semamamy çok pahalı karataşa hiç gitmedim nasıldır doktorları hastane nasıldır bilmiyorum fiyat çok uçuk ama
ciguli_ Semamamy doğumunuz ne zaman acaba? Ben bir ay önce sormuştum kasım için 44 bin demişlerdi. Erken diye sabitlememiştik. Zam geldiğini düşünmek istemiyorum kalp krizi geçirebiliriiiimmm 🫣
Semamamy 1mucize1 merve hanima gidiyorum cok iyi memnunum harika bir doktor ama dogum fiyatlarini duyunca ne bileyim biraz maddi acidan tedirgin oldum , dogumun ocak sonu gozukuyor 2025 fiyati o zaman 80-90 bin olur herhalde 🥲
Damlakhrmn 1mucize1 Arzu değirmenci akar çok iyi bi doktor 8 gün önce kendisinde doğum yaptım çok memnun kaldım tavsiye ederim
Semamamy ciguli_ kuzum benim dogum nasipse ocakta yani yeni yila girmis olacagiz ve ekstra yüklenmis bir ucretle karsi karsiya olacagiz suan guncel 58 bin dediler sabitlemeye calis bu aralar zaman gelecegini soylediler tekrar