Ymnjunior Kızlar pilates,yürüyüş,merdiven,hurma,cinsel ilişki,meme uyarması,elle ev silme her şeyi yaptım gelmiyor ara ara kasılmam sancım oluyor ama oda düzenli olmuyor imdatt önerileri bekliyorum 🤣
Rabia_minnak Ymnjunior tam tamına 41+0 yız Şuan oğluşum gelmiyor sancı yok açılma hiç yok yarın yatış yapılması planlanıyor suni sancı açılma ilaçlar vs düşünülüyor herşeyin hayırlısı ama son günler bitmek bilmez oldu🤦♀️
Rabia_minnak Ymnjunior bende devlette takipliyim canım dün gittim sancı vs hiç bişey yok yarın yatış denildi ama ne olucak ne olmicak bilmiyorum yarın acile gideceğim bakalım rahim ağızı yumuşatma ilaçları falan deniceklermiş fln filan ilk gebelik tecrübesizlik çok zorlaştırıyor insanı
Mrverdgn58 Rabia_minnak kızımda ben öyleydim 41haftalik rahim yumuşatma fitil veriyorlar sonrasında suni sancı veriyorlar
Ymnjunior eedahadahanasilsiniz elbette 37 haftadan beri hepsini düzenli yapıyorum sadece yer silmeye yeni başladım
Rabia_minnak Mrverdgn58 nasıl geçti o günkü süreciniz rica etsem biraz bana anlatırmışsınız ilk gebeliğim tedirgin ve tecrübesizlik ne olucak ne. Biticek bilmiyorum
Mrverdgn58 Rabia_minnak ilk nişanım geldi sonrasında adet sancısı gbi sancım vardı ama çok değildi 2gun sonra lekelenmelerim olmaya başladı acile gttiginde bebegimin suyu azalmıştı ama ne sancı ne açıklık hiç birşey yoktu sonrasında yatisim yapıldı fitil verdiler snrasinda suyumu patlattılar damardan 3defa suni sancı verdiler 12saat sonra kızımı kucağıma aldım suni sancı cokmu kötüydü dersen ağrılı bir surecti ama sonu güzel olacağı için sabretmek gerek bebek doğduğunda ne ağrı ne acı kalıyor
eedahadahanasilsiniz Ymnjunior benim de 37+3 oldu yapiyorum qmq inadına yukarı çıkıyor sanki inmek yerine 🤣
irem88 Ymnjunior çocuk napsın bu sıcakta gelip🤭şaka bir yana canım onunda vakti zamanı var oraya girdiyse zamanı geldiğinde çıkacak merak etme