Hafizenurcskn Kızlar merhaba ilk çocuğumu özelde doğurmuştum maalesef fiyatlar almış başını gitmiş tuzla devlette doğum yapıp memnun kalan varmı hangi doktora gittiniz
123blogggh Doğum yapmadım ama bütün tanıdıklarım olumlu yorumlar yaptı ve doktor olarak da ezgi er tek geçerim çok tatlı sevecen biri özelde gibi muayene ediyor anlatarak göstererek