s_koc Kızlar bugün nstye girdim sancı cıktı 1 sefer ama düzensizdi geri yolladı, sancı 130 a cıkmıstı. Doğumda kaçı gördünüz ? Braxton kasılmaları çıkıyor mu nstde ?